11.6.2008

Vielä hengissä

No heippa taas. Jospa herättelisin tätä blogia taas eloon. Oon näemmä blogannu viimeksi vuoden alussa. Hyvä tahti!

Kaikki neulekäsityöt jotka olen aloittanut monen kuukauden aikana, ovat jääneet kesken. Sen sijaan ompelurintamalla olen tämän vuoden puolella edistynyt siten, että olen ommellut kahdet housut. Kaava on molemmissa sama, Joka tyypin kaavakirjan ensimmäinen ja helpoin ohje eli leveät housut.

Kävin juuri eilen läpi käsityölehtiarkistoni, laitoin talvilehdet pois ja otin kesälehdet esille. Lisäksi otin erikseen pinoon lehdet, joissa on tunikan kaavat. Haluan tehdä tunikoita. Nähtäväksi jää, monetko saan aikaan.

Kesälomaan on puolitoista viikkoa, ja sitten aion levätä oikein tehokkaasti ja paljon. Talvi ja kevät ovat olleet täynnä toimintaa ja olen hyvin väsy. Opiskelut menevät ihan hyvin, mutta kaipaan silti lepoa.

Ei kommentteja: